سال 98 چه سالی است؟!
نوشته شده توسط : mary

سال 98 چه سالی است؟!

چینی ها و یا منجمان، سال را به دوره های دوازده تایی تقسیم کرده اند و روی هر یک از این دوره ها نام یکی از حیوانات را گذاشته اند. این نام ها هر یک نمادی از یک مفهوم نیز می باشند و عبارت اند از: موش، گاو، ببر، گربه یا خرگوش، اژدها یا نهنگ، مار، اسب، بز یا گوسفند، میمون، خروس، سگ و خوک. گفته می شود که در گذشته مردم جنوب شرق آسیا از این نوع نماد برای نام گذاری سال ها استفاده می کردند و بر طبق این نام ها ویژگی هایی نیز به هر سال نسبت می داده اند.

همان طور که می دانید،تور لحظه آخری کیش سالی که در پیش داریم یعنی سال 1398 بر طبق این گاه شماری، سال خوک است. حلقه ی آخر از این دوره ی دوازده گانه، خوک است که بر طبق طالع بینی چینی ها بهترین سال برای تمام مردم دنیا است. بر طبق این طالع بینی ها گفته می شود که در سال خوک کار فراوان و ثروت زیاد برای همه وجود دارد و مردم از دست گرفتاری های سیاسی و اقتصادی راحت می شوند.

سال خوک چگونه است؟

بنابر اعتقاد چینی ها سال خوک سالی بسیار خوب و پر برکت است که تمام اضطراب ها و ناامیدی های سال های بز و میمون و خروس و سگ از بین می رود و به آرامش و شادی تبدیل می شود. در این سال خبری از خیانت و جنگ و دعوا نخواهد بود و رفاه و آسودگی برای همه برقرار است. رزرو تور کیش

چینی ها از بدی های سال خوک سادگی را ذکر کرده اند و این را به این معنی دانسته اند که امکان فریب خوردن در این سال بیشتر است. از طرفی مردم در سال خوک کمتر از یکدیگر کمک می خواهند و همین امر نیز ممکن است به آن ها آسیب برساند.

سال خوک چگونه است؟

از افراد سرشناسی که در سال خوک متولد شده اند می توان به میلیاردهایی چون راکفلر، فورد اول، روچیلد اول اشاره کرد و این نشان دهنده ی این موضوع است که خوک هرگز محتاج نخواهد شد و ثروت ویژگی اصلی این سال است. فدریکو گارسیا لورکا شاعر اسپانیایی و فرانسواز ساگان شاعر فرانسوی نیز از جمله متولدین سال خوک محسوب می شوند. آفر تور کیش

متولدین سال خوک یا سال های 1314، 1326، 1338، 1350، 1362، 1374و 1386 امسال سال خوبی را در پیش دارند و مشکلاتشان به زودی سامان خواهد یافت. در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید که هر سال به نام چه حیوانی نام گذاری شده است و به این ترتیب نماد سال تولد خود را مشخص کنید.

سال خوک چگونه است؟

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: سال 98 چه سالی است؟!,تور نوروزی کیش 98,آفر تور کیش,رزرو تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: